Najczęściej zadawane pytania

Zamówienie i dostawa

Pytanie: Kiedy mogę spodziewać się mojego zamówienia?

Odpowiedź: Średni czas dostawy wynosi 5-10 dni. Nasze produkty
są wysyłane bezpośrednio od dostawcy do Ciebie. Dzięki temu
unikalnemu modelowi biznesowemu możemy znacznie zaoszczędzić na kosztach magazynowania i
transportu i oferować produkty po niższych cenach
niż konkurencja, a koszty wysyłki pokrywać z własnej kieszeni

Pytanie: Minął przewidywany czas dostawy, gdzie jest moje zamówienie?!

Odpowiedź: W 99% przypadków zamówienia są dostarczane w
przewidywanym czasie dostawy. Niestety, czasami może się zdarzyć, że
zamówienie zostanie opóźnione w procesie dostawy. Status
zamówienia można sprawdzić, klikając poniższy link


Jeśli nie otrzymałeś przesyłki w ciągu 3 dni od przewidywanego terminu dostawy, skontaktuj się z nami.

Pytanie: W moim zamówieniu brakuje kilku produktów, dlaczego tak się stało?

Odpowiedź: Ponieważ współpracujemy z różnymi dostawcami, może się zdarzyć, że
produkty zostaną wysłane osobno. Jeśli w zamówieniu brakuje niektórych produktów,
zazwyczaj otrzymujesz je po 2-3 dniach.
Przepraszamy za niedogodności.

Pytanie: Jakie są koszty wysyłki?

Odpowiedź: Koszty wysyłki zamówienia pokrywamy we własnym
imieniu.

Wymiana i zwrot

Pytanie: Nie jestem zadowolony z mojego zamówienia, czy mogę je zwrócić?

Odpowiedź: Tak. Każde zamówienie można zwrócić w ciągu 14 dni
bez podania przyczyny.

Pytanie: Chcę zwrócić produkt, co mam zrobić?

Odpowiedź: Jeśli nie jesteś zadowolony z zamówienia, możesz je wymienić lub zwrócić w ciągu
14 dni od otrzymania. Produkty należy zwrócić w oryginalnym
stanie, z metkami i etykietami. Produkt
nie może nosić śladów użytkowania.
Przesyłka zwrotna musi zawsze być opatrzona kodem Track & Trace.
Za wysyłkę zawsze odpowiedzialny jest nadawca.
Po otrzymaniu zwróconych przez Ciebie produktów zadbamy o to, aby
kwota zakupu została zwrócona na Twoje konto w ciągu 14 dni.

>> Kliknij tutaj, aby pobrać formularz zwrotu <<

Śledzenie przesyłki

Pytanie: Gdzie znajdę kod do śledzenia przesyłki?

Odpowiedź: Na tej stronie [LINK DO STRONY ŚLEDZENIA PRZESYŁKI] możesz
wprowadzić swój adres e-mail i numer zamówienia, aby śledzić swoją przesyłkę.

Pytanie: Kod Track and Trace nie wyświetla żadnych informacji, dlaczego tak się dzieje?

Odpowiedź: Informacje Track and Trace są dostępne od momentu, gdy paczka dotrze do
firmy wysyłkowej. Należy pamiętać,
że może wystąpić pewne opóźnienie.