Najczęściej zadawane pytania
Zamówienie i dostawa
Pytanie: Kiedy mogę spodziewać się mojego zamówienia?
Odpowiedź: Średni czas dostawy wynosi 5-10 dni. Nasze produkty
są wysyłane bezpośrednio od dostawcy do Ciebie. Dzięki temu
unikalnemu modelowi biznesowemu możemy znacznie zaoszczędzić na kosztach magazynowania i
transportu i oferować produkty po niższych cenach
niż konkurencja, a koszty wysyłki pokrywać z własnej kieszeni
Pytanie: Minął przewidywany czas dostawy, gdzie jest moje zamówienie?!
Odpowiedź: W 99% przypadków zamówienia są dostarczane w
przewidywanym czasie dostawy. Niestety, czasami może się zdarzyć, że
zamówienie zostanie opóźnione w procesie dostawy. Status
zamówienia można sprawdzić, klikając poniższy link
Jeśli nie otrzymałeś przesyłki w ciągu 3 dni od przewidywanego terminu dostawy, skontaktuj się z nami.
Pytanie: W moim zamówieniu brakuje kilku produktów, dlaczego tak się stało?
Odpowiedź: Ponieważ współpracujemy z różnymi dostawcami, może się zdarzyć, że
produkty zostaną wysłane osobno. Jeśli w zamówieniu brakuje niektórych produktów,
zazwyczaj otrzymujesz je po 2-3 dniach.
Przepraszamy za niedogodności.
Pytanie: Jakie są koszty wysyłki?
Odpowiedź: Koszty wysyłki zamówienia pokrywamy we własnym
imieniu.
Wymiana i zwrot
Pytanie: Nie jestem zadowolony z mojego zamówienia, czy mogę je zwrócić?
Odpowiedź: Tak. Każde zamówienie można zwrócić w ciągu 14 dni
bez podania przyczyny.
Pytanie: Chcę zwrócić produkt, co mam zrobić?
Odpowiedź: Jeśli nie jesteś zadowolony z zamówienia, możesz je wymienić lub zwrócić w ciągu
14 dni od otrzymania. Produkty należy zwrócić w oryginalnym
stanie, z metkami i etykietami. Produkt
nie może nosić śladów użytkowania.
Przesyłka zwrotna musi zawsze być opatrzona kodem Track & Trace.
Za wysyłkę zawsze odpowiedzialny jest nadawca.
Po otrzymaniu zwróconych przez Ciebie produktów zadbamy o to, aby
kwota zakupu została zwrócona na Twoje konto w ciągu 14 dni.
>> Kliknij tutaj, aby pobrać formularz zwrotu <<
Śledzenie przesyłki
Pytanie: Gdzie znajdę kod do śledzenia przesyłki?
Odpowiedź: Na tej stronie [LINK DO STRONY ŚLEDZENIA PRZESYŁKI] możesz
wprowadzić swój adres e-mail i numer zamówienia, aby śledzić swoją przesyłkę.
Pytanie: Kod Track and Trace nie wyświetla żadnych informacji, dlaczego tak się dzieje?
Odpowiedź: Informacje Track and Trace są dostępne od momentu, gdy paczka dotrze do
firmy wysyłkowej. Należy pamiętać,
że może wystąpić pewne opóźnienie.